Lectura Fàcil

QUÈ ÉS L’INSPIRA?

L’any 2018, la Fundació MAP va organitzar

el festival inclusiu Inspira.

Aquest festival es va fer per celebrar:

els 50 anys de la fundació

i els serveis per a persones

amb discapacitat al Ripollès.

La primera edició va agradar molt.

Per això, la Fundació MAP

va decidir repetir el festival

el dia 5 d’octubre de 2019.

 

OBJECTIU:

L’Inspira vol:

  • Fer un festival accessible per a tothom.
  • Apropar la cultura i les arts escèniques a totes les persones.
  • Mostrar la diversitat damunt de l’escenari
  • Ajudar les persones que tenen dificultats per accedir a la cultura.
  • Donar visibilitat a la discapacitat i ajudar a normalitzar-la.

L’Inspira garanteix:

  • Un espai accessible
  • Una entrada a preu reduït.

Els diners de les entrades serveixen per ajudar a finançar el festival.

 

ESPAIS DEL FESTIVAL

ESCENARI TALENT:

Lloc on es donarà veu a diferents col·lectius

i entitats vinculades a la cultura,

la discapacitat i el tercer sector.

L’objectiu és oferir un espai de sensibilització

a través d’activitats artístiques i d’espectacles.

ESCENARI VALORS:

Escenari principal on actuaran alguns dels caps de cartell.

ZONA SOMNIS:

Espai amb activitats, espectacles i tallers per a un

públic infantil i familiar.

ZONA FELICITAT:

Espai de serveis i food trucks perquè les persones que

entrin al recinte no hagin de sortir i puguin menjar

i relaxar-se al costat de les propostes del festival.

 

RECINTE

L’Inspira es farà a la Devesa del Pla de Ripoll.

La Devesa del Pla és un espai recuperat.

Abans hi havia una fàbrica tèxtil.

Encara es conserven alguns edificis de la fàbrica.

Per això té l’encant d’una antiga colònia.

Aquest espai es tancarà pel festival i

només s’hi podrà accedir amb la polsera.

Les taquilles on s’haurà de bescanviar l’entrada

per la polsera que dona accés al recinte

se situaran al final del passeig Ragull,

a davant de l’Oficina de Treball (OTG).

L’entrada al festival serà per la carretera de Barcelona número 3.

 

MESURES D’ACCESSIBILITAT

El festival té diferents mesures d’accessibilitat, les més importants són:

  • Subtitulació en directe de 2 concerts.
  • Intèrpret de Llengua de Signes en Català de 3 concerts.
  • Motxilles vibratòries
  • Bucle magnètic individual.
  • Espai calma per persones amb hipersensibilitat
  • Menjar texturitzat

Pots sol·licitar l’ajuda que necessitis

o més informació

escrivint un correu electrònic

a info@inspirafestival.com